ثبت نام ذخیره دانشگاه آزاد ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام ذخیره دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ فرآیندی می باشد که سازمان سنجش و پذیرش این دانشگاه از طریق آن فرصت مجددی را در اختیار متقاضیان قرار می دهد تا اگر ترازی مشابه به نفر آخر قبولی کسب کرده اند، بتوانند در رشته مورد نظر وارد دانشگاه آزاد شوند. هدف از این مرحله تکمیل ظرفیت های خالی دانشگاه آزاد می باشد تا تمامی داوطلبانی که نام آن ها جزو اسامی اعلام شده است، بتوانند در کد رشته محل هایی که تراز مناسبی برای آن ها کسب کرده اند، ادامه تحصیل دهند. تمامی مراحل ثبت نام ذخیره دانشگاه آزاد از طریق سایت سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی اینترنتی “ azmoon.org ” انجام می شود. در ادامه همراه ما باشید تا با زمان و راهنما ثبت نام ذخیره دانشگاه آزاد آشنا شویم.

منبع: ثبت نام ذخیره دانشگاه آزاد

ثبت نام ذخیره دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد از متقاضیانی که دارای قبولی ذخیره دانشگاه ازاد هستند، جهت تحصیل در کد رشته محل اعلام شده، دانشجو می پذیرد.

تمامی مراحل ثبت نام ذخیره دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی “azmoon.org ” انجام می شود. تمامی داوطلبانی که بر اساس کارنامه نهایی دانشگاه آزاد در برخی کد رشته محل ها قبولی‌ذخیره را دریافت کرده اند، در این مرحله می توانند نسبت به اعلام آمادگی خود جهت تحصیل و پذیرش در رشته محل قبولی شان اقدام نمایند.

نکته ای که وجود دارد، این است که تمامی متقاضیانی که مایل به قبولی در ظرفیت های مازاد دانشگاه آزاد هستند، باید حتما در موعد مقرر و تاریخ های اعلام شده از طریق سایت دانشگاه آزاد به سایت ثبت نام مراجعه نمایند و فرم اینترنتی اعلام آمادگی خود را تکمیل کنند. 

 

 

 

زمان ثبت نام ذخیره دانشگاه آزاد 1401

داوطلبانی که پس از دریافت کارنامه نتایج ازاد، در مقابل برخی کد رشته محل ها، با عنوان ذخیره مواجه شده اند، در صورت علاقه مندی می توانند اقدام به تکمیل مراحل ثبت نام ذخیره دانشگاه آزاد نمایند و فرم اعلام آمادگی جهت نام نویسی در کد رشته محل مورد نظر را تکمیل نمایند.

ثبت نام ذخیره آزاد 1401 از ساعت 14 روز یکشنبه دهم مهرماه آغاز شده است و تا ساعت 24 روز سه شنبه 12 مهرماه نیز ادامه دارد.

در واقع اگر داوطلبی در کد رشته محل انتخابی از دانشگاه آزاد، ترازی نزدیک به تراز آخرین نفر قبولی کسب کرده باشد؛ به عنوان ذخیره اعلام می شود. تکمیل فرم نام نویسی ذخیره نیز به این منظور انجام می شود که گزینش و جذب دانشجو برای یک کد رشته محل از میان متقاضیان به گونه ای باشد که بالاترین تراز در ظرفیت باقی مانده در کد رشته محل جذب شود.

تمامی افرادی که به عنوان قبولی‌های ذخیره اعلام شده اند، بایستی که در مهر ماه به سایت azmoon.org مراجعه کنند و از طریق لینکی که در همین سایت فعال می شود، مراحل نام نویسی خود را تکمیل نمایند.

 

 

 

راهنمای ثبت نام ذخیره دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

تمامی مراحل ثبت نام ذخیره دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ به صورت اینترنتی انجام می شود و داوطلبانی که قصد دارند در کد رشته محل های قبولی نام نویسی و شرکت کنند، می توانند در زمان های اعلام شده به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کنند و فرم اعلام آمادگی را تکمیل کنند تا ظرفیت هایی که خالی مانده است، با بالاترین ظرفیت ها تکمیل شود.

به منظور راهنمایی شما عزیزان در ادامه مراحل تکمیل فرم اعلام آمادگی قبولی ذخیره را به صورت گام به گام آورده ایم.

1️⃣ به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” azmoon.org” مراجعه کنید.

2️⃣ بر روی گزینه “ اعلام آمادگی به منظور ثبت نام ویژه ذخیره‌های آزمون سراسری سال 1401 ” کلیک نمایید. 

3️⃣ در این مرحله متقاضیان باید اطلاعات خواسته شده شامل ” کد ملی ” و ” کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد ” را در فیلد های مربوطه وارد کنند و سپس بر روی گزینه ” ورود ” کلیک نمایند تا بتوانند مراحل اعلام آمادگی به عنوان داوطلب ذخیره را به پایان برسانند.

مشاوره نام نویسی پذیرفته شدگان

چند روز پس از اتمام مهلت تکمیل فرم اعلام آمادگی برای داوطلبان ذخیره‌ی دانشگاه آزاد، نتایج تکمیل ظرفیت ذخیره‌های دانشگاه آزاد 1401 برای دسته ای از داوطلبان که فرم ثبت نام را تکمیل کرده بودند، اعلام می شود. متقاضیانی که نام آن ها در میان اسامی پذیرفته شدگان است، می توانند جهت تکمیل مراحل نام نویسی خود به دانشگاه آزاد مورد نظر مراجعه کنند و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

نکته ای که حائز اهمیت است، این موضوع می باشد که عدم مراجعه به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد در زمان های اعلام شده، به معنای انصراف متقاضیان تلقی می گردد و هیچ گونه درخواستی پس از اتمام مهلت معین جهت نام نام نویسی مورد بررسی قرار نمی گیرد و قابل قبول نیست.

در صورتی که در زمینه ثبت‌نام دانشگاه ازاد ابهاماتی برایتان وجود دارد، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل در ارتباط باشید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام ذخیره دانشگاه آزاد می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

ثبت نام ذخیره دانشگاه آزاد از طریق کدام سایت انجام می شود؟

ثبت نام از طریق سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی “azmoon.org” انجام می شود.

آیا تمامی متقاضیان دانشگاه آزاد مجاز به تکمیل فرم ثبت‌نام ذخیره هستند؟

خیر، فقط دسته ای از متقاضیان می توانند فرم اعلام آمادگی قبولی ذخیره را تکمیل کنند که در کارنامه اولیه آن ها، در مقابل برخی کد رشته محل ها، عنوان ذخیره درج شده باشد.

زمان نام نویسی ذخیره دانشگاه ازاد چه تاریخی است ؟

بر اساس اطلاعیه های منتشر شده، زمان ثبت نام دخیره دانشگاه آزاد از تاریخ دهم لغایت دوازدهم مهرماه است.

منبع: ثبت نام ذخیره دانشگاه آزاد





:: برچسب‌ها: ثبت نام ذخیره دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: